söndag 8 augusti 2010

Det finns inget blod!

Varför skulle Hjärter få diabetes? Jag vill byta till en annan åkomma. Eller ingen sjukdom alls så klart. Jag har gett upp. Veterinären vill att vi ska fylla i en blodsockerkurva och ta med på onsdag. Men vi sticker och sticker men vi får inte fram nåt blod. Vi har testat massor av ställen på henne, men hon verkar vara blodlös. Det enda ställe vi överhuvud taget får fram nån liten röd prick är på undersidan av läppen. Men det är så svårt att få upp blodpricken på mätstickan. Det vill sig inte alls. Den smetar ut sig och då är det kört. Hjärter börjar också bli smått irriterad på oss, jag förstår henne.
Vi kan ju inte gå till veterinären varje gång vi ska ta prov, det blir ju svindyrt.
Jag ger upp, jag vill byta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar