tisdag 10 augusti 2010

Så många frågor

Som tur är ska Hjärter på återbesök i morgon. Jag har så många frågor som dyker upp. Efter att jag gav upp häromdagen har jag inte försökt att ta några mer prov. För att vara ärlig har jag inte tagit något urinprov heller. Ska man behöva göra det hela tiden om Hjärter ser ut att må bra?
Men idag tog jag ett urinprov. Vi ska ju in i morgon och jag hade lite dåligt samvete. Då visade stickan "negativt". HMMM? Vad betyder det? Ligger det för lågt nu? Jag tyckte hon såg lite vinglig ut på benen? HJÄLP!!
Pernilla! Vi måste bara få till ett blodprov! Som tur var kunde vi klämma ut en nog stor droppe ur läppen för att mäta. 9,7..... Jaha, men är det inte ganska bra...... Vad frågorna blir många!
Igår knyckte Kino lösgodis ur Pernillas påse, vad gör vi om det hade varit Hjärter? Nog har vi rätt koll på att inte lämna nåt ätbart framme (gamla misstag, Hjärter åt på jultårtan i sin ungdom) men ibland kan man ju glömma sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar